Thursday, April 15

Maafkan Kami.....Maafkan Kami.....Maafkan Kami

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

Eh, apa maaf-maaf da.....
Macam serita P. Ramlee la pulak.....
Apa kes ni?
Eh, korang tak tau lagi.....
Memang la kite orang tak tau, ko tak bagi tau kite orang lagi.....
Ooooo, aku ingat korang dah tau.....
Mana kau tau kite orang dah tau.....
Ok2....Tadi budak2 suma dah g jumpa dengan Doc.....
Ooooo, ni mesti kes ape dah jadi hari tu kan.....
Haaaaa, tau pulak.....Cis!
Jangan maraee.....
Jadi budak2 ni pun dah minta maaf from Doc.....
Sape je budak2 yg pegi?
Ale, budak2 tula. Korang pun tau sape.....
Iyela, sape?
Aku sekeh kepala sorang2 kang!Ahhhhhhh, sudah. Yg penting Doc dah terima kemaafan dr sume org.....
Iye, ALHAMDULILLAH.....Ko g minta maaf tak?Jeng3

Wednesday, April 14

Early Experience Yg Betul2 Experience

 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم
 
Kelas EE hari ni betul2 1 penglaman yg pasti di lalui oleh student medic.....
Dua jenis pembelajaran dpt di pelajari hari ini.....
Ape yg di belajar ek?
Sepatutnye kelas EE petang tadi adalah utk mempelajari "Neurological Examination".....
EE seperti biasa di buat di Hospital Universiti Bahagian Neurologi.....
Cuma hari ni di buat di sebuah wad yg hampir tiada pesakit kecuali seorang pesakit lelaki.....
Yela, dah name pun pelajar perubatan kan.....
Masa dpt buat latihan praktikal ni suma org kecohla.....
Yg belajar ade, yg bersembang pun ade.....
Ade jugak la  pesakit tu marah2 suruh senyap dan tukar tmpt belajar.....
Last2, nak dekat pkul 4 walaupun doktor belum pun habis mengajar lg.....
Tiba2 isterike, anakke, atau emak(eden pun tak tau) pesakit tu bising2 dan menjerit.....
Pesakit tersebut rupa2 nye dah meningggal.....
Uuuuui, wad jadi kecoh gile.....
Ade seorang mamat ni menjerit2 macam salah kan students & doktor.....
Last2 kami kuarla dr wad tu sbelum sempat menghabiskan subject EE hari ni.....
Tp ape yg nak di beri tau kat cni, bukan ilmu je bleh belajar kat hospital, benda lain pun boleh.....
Semoga ALLAH mencucuri rahmat kat pesakit tersebut.....Amin

exam da



assalamualaikum wrbth,,,,,ha exam..hai la exam,,,,,,,jadual,,,4 kali tukar adoi..penat ak plan strategy...tp nk wat camne....juz accept it......nobody can do anything about it....klo bapak ak jd dean x pe gak huahuahua ok ni la latest schedule tuk 2nd yer conv. mansoura university..special from me

Tuesday, April 13

love story....;]

assalalmualaikum....

mlm nih aku nk share satu video[link kat bawah tuh]...yg mane aku rase video nih paling best la...best giler...huhuhuhuhu...memaparkan kisah seekor binatang dgn manusia...^^

kawan2 seperjuangan...di sini kite dapat lihat betape kasih nye seekor binatang dgn tuannye...rase cinte yg telah terjalin sekian lame sehinggakan bintang yg buas boleh menjadi jinak krn ade nye cinta...huhuhuhu...hebat kan ciptaan allah yg maha esa...^^

apatah lagi kawan2 cinta seorang ibu dgn anak nye...cinta yg tiada tolok bandingannye...[infiniti ar senang cete]...mase kite lahir diorang lah yg jage kite...x tidur mlm, takut nyamuk gigit...kalo ade pape masalah emak ngan ayah lah tempat mengadu kan3?... syukur kpd allah kerane memberi kite nikmat cinta...tanpa cinta kawan2 ape agaknye akn terjadi ek?? pikir2 le sendiri...[malas aku nk b tau...dah ngantuk..huhuhu]

tp kawan2 cinta allah kpd hamba2 nye berpuluh kali ganda cintenye seorang ibu dgn anak nye...huhuhuhu...lagi tere...sape tere?...allah tere...maha hebat, maha kuase...!

jadi..marilah kite same2 taat perintah allah..jauhilah larangan-NYE dan taat kpd kedua ibubape kite...syurga itu d bawah tapak kaki ibu...dan redha allah terletak pade redha nye ayah dan ibu...;]

subuh skung habus pukul 5.33 am...jadi hati2 jgn terlepas...hehehehe...selamat stdy...^^...!

ini video nye...zassss...!!!

Apa dAh JADI ni


 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

Baru je habis midsem, dah jadi benda ni.
Apa benda yang jadi?
Ala, benda yang dah jadi tula.
Yela,benda apa yang jadi?
Kau ni, benda yang dah terjadi la.
Oook, benda apa yang dah terjadi?
Nak kena jugak budak ni karang, benda yang dah terjadi telah terjadi. Ala, yang itula.
Sape yang kena dan ape yang dah jadi telah terjadi?
Aaaaaaah, malas la layan. Tengokjela nanti.....