Saturday, December 20

UNEXPECTED CHANCE STUDYING IN EGYPT















SALAM TO ALL MY FRIENDS..

Amil eh, izaiyak? ana kuwaiyis, alhamdulillah. bersyukur ke hadrat ilahi, dpt juga kita siapkan blog nih..walaupun serba sederhana,tapi cukup la untuk mgeratkan ukhwah antara rakan2 baik aku yang mula terjalin masa khusus kat ukm. ini gambar pertama saya ambil kat mesir di dalam airport mesir..

Tanggal 7september 2008, itu la saat aku jejakkan kaki kat bumi anbia yg penuh bersejarah nih..alhamdulillah, aku selamat sampai dengan Egypt AIR..apa yang aku tao sblum datang mesir? pertama skali,aku tao adanyer piramid kat mesir, x sbr2 aku nk tgk bla smpai mesir..hehe..kedua, sungai nile. dulu dok baca dalam buku sejarah jer, sekarang,sungai nile dpn mata jer..

aku tak pernah terpikir pun dapat blajar medic kat mesir nih..bermula aku msuk matrik,aku dah rasa, tertutupnya pluang aku nak blajar oversea..hehe..rezeki allah, sape tau kan..sampainya aku kat sini, aku berazam nak belajar toi2, nak jadi doktor, cita2 sejak kecil lagi tao.. aku nak balas jasa ibu bapa aku yang sanggup berbelanja besar nak hantar aku kat mesir nih, mak, abah, amar akan pastikan, amar dapat tajaan tahun depan ok..dengan bantuan allah, insyallah..ok kwn2, stadi medic jer tak cukup, rajin2 la tambah ilmu agama kat ustaz2 kita macam ustaz salaman, xpun ustaz halim..nak harap khutbah jumaat, hehe, berapa kerat ayat jer aku paham..ok, aku doakan, kwn2 aku sume mumtaz n salu berada dlm lindungan allah..wasalam

0 sermon of mummies:

Post a Comment