Monday, December 29

rindu yg x pernah pudar...

bismillahirahmanirahim..
ni mungkin kali ke-2 aku menulis dlm blog ni..maybe insya allah..akn ku tulis lagi..
ari ni tanggal 29 bulan 8,2008...awal muharam...pagi ni,dalm kesejukkan yg agak sejuk..aku terbangun dan bile bukak je mate...rupe2 nye da pagi...SIOT AR KORANG X KEJUT AKU SOLAT SUBUH!!!!
selesai solat subuh 'gajah' tibe2 ade semacam perasaan yg wujud jauh dlm lubuk hati ini rase rindu, sayang yg teramat sangat yg x boleh diurai kan dgn tulisan maupu kate2..
rindu kepade ahli keluarga yg tesayang....I love you alll!!!
inilah merupakn pembakar semangatku untuk menjadi seorg doktor yg hebat,cute,comel dan bejaya dunia akhirat...
gelak ketawe adik2 ku...sende gurau bersame2..abang2 ku ayahku da ummiku...argh...RINDU NYE........!!!!
jauh d mate dekat d hati...
tapi x pe....ni mungkin cabaran untuk aku mencapai cite aku....
akanku redah lautan api...
akanku ramas batu2 yg keras di jalanan...
akanku terbang walaupun kilat datang menghalang...
akan ku berlawan jike ade spiderman or batman yg dtg menghalang...
AKU PASTI BOLEH!!!!INSYA ALLAH.....!!!

0 sermon of mummies:

Post a Comment