Friday, May 7

Ape NAk Jadi NGAN bUdAk RUmAH aku NI?????

سْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

Korang, korang bace tak aku nye post semalam pasal Farhan nak kuar jalan ngah2 malam semalam?
So nak di jadikan cerita memang dia jadi kuar setelah berjaya memujuk Afiq.....
Korang nak tau.....
Nak tau tak?
Korang tak nak tau pun aku bagi tau jugakla.....
Dia orang kuar rumah dan sikit jam lepas tu aku pun masuk la tido.....
Bila aku bangun pagi tu nak pegi subuh, tngk2 aku dah terkurung dalam rumah.....
Nasib baik ade Firdaus skali dalam rumah.....
Ceis, siut btul dia orang (aku rase tu keje mamat Farhan tu, aku tau dah).....
Nasib baik rumah aku depan rumah Naiem EXCO PCM, jadi dapat la aku kuar rumah lepas menjerit sekuat hati.....
Kalu tak terkurung la aku & Daus sampai Si Farhan & Si Afiq balik pagi tuh.....
Dan nak di jadikan cerita lagi.....
Rupanye malam tu dia orang menjalan kan operasi mencari sesiapa yg ade file drama ADAM-MAYA & entah ape lg tah perkara yg dia orang buat tapi di rahsiakan.....
Dan sesungguhnye, dia orang telah berjaya mencari file cerita tu dan all the day dia orang melayan cerita tu.....
Pinin kepala aku tngk cerita tu, tapi dia orang layan gak.....
Terutama Si Farhan tu, tak habis2 duk ulang2 ayat drama tuh.....
Aku rase mmg susah dia nak kuar dari program rehabilitation dia tu.....
Biarla dia, biar kawan dia yang menaip surat kat bawah ni bagi advice kat dia skit.....
Bagi kawan2 aku yg lain, final exam tinggal 31 hari.....
Jum kita ulang kaji.....



2 sermon of mummies:

Anonymous said...

hahahaha..
bukan paan jer tgh rehabilitate,
aku pun jugak..
humm..malam paan klua cari cerita tu..
malam tu aku klua jugak laa..
stress tahap cipan punya tak dapat "benda" tu..
menyesal aku, kan skrg dah ketagih mcm sial..
kadang2 aku terpikir, aku ni kalau tak berjaya rehabilitate, aku bakal jadi Dr. bawah jambatan jugak laa..mcm paan..huhu..
benda aku buat nak release addiction aku tu rahsia la, tapi yg pnting aku mmg puas hati..
huhu..

o.k

"katakan boleh, hidup bebas tanpa dadah !"

chaiyok..
pray hard stdy smart..


regards,
Druggies Doctor

Anonymous said...

paan...
aik npe cam akuh...hahahahaha
ceh...
aku bukan ape.. mlm2 x selalu jaln..
so nk amik exp. la katakan..
tu yg jaln2 tuh...
sambil layan angin mlm d bumi mesir nih..
hehehehehe...
ape2 pon...slmt stdy ye...aku dah nk tmat kan dah rehabilitation prog. nih..
kekekeke...
slmt stdy..rajin2 belajar...
caiyok...hahah

Post a Comment