Monday, May 10

Perbezaan antara "Wife" &"Girlfriend" (^_^)

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم



Ade orang kate:
Wife is a HARIMAU .....
Girlfriend is HARI HARI MAU..... 

Ade orang lain pulak kate: 
Wife is like TV.....
Girlfriend is like Handphone (HP).....

Kat rumah tngk TV.....
Kuar rumah bawak HP.....

Takde duit jual TV..... 
Ade duit tukar HP.....

Kadang2 enjoy tengok TV..... 
Tapi kebanyakan mase main dengan HP.....

TV lepas beli percuma sepanjang hayat..... 
Tapi kalau HP, takde kredit takleh guna.....

TV besar, amik ruang yg luas & kebanyakannye dah tua..... 
Tapi HP cute, kurus, curvy dan boleh di bawa kemana-mana sepanjang mase..... 

Kos operasi TV bersame Astro boleh di terima otak..... 
Tapi HP sangat2 tinggi & demanding..... 

Paling penting, TV ade remote control
Tapi HP takde.....

Last but not least....... 

TV takde virus..... 
Tapi HP ade VIRUS....skali dah ade, HABIS LAH!!!!! 

So better choose TV lahkan.....Huhuhu

Korang jangan amik serius la ape yg aku type ni.....
Bagi kawan2 aku yg dah ade "ehem2" kat Egypt, kawin trus la.....
Senang skit.....
Nak blaja senang.....
Nak balik Malaysia pun senang.....
K la, jum sambung bace notas-notas yg bnyk.....
Tak pun jum tido.....Huhuhu

4 sermon of mummies:

reen_sofee said...

hahahah
sebab sume 'kelebihan' hp tuh laa
lelaki lebey senang berdampimg dgn hp!
huhuh

adikakak said...

haha..
stuju2...
pilih lar tv...
trutama pa'an..cpt2 r...kang terlepas...
'tv' ko 2 cam hp(cute, kurus, curvy)...siap bern***b ag...wakaka~

Anonymous said...

pa'an:
hohohohoho...
siapakah adikakak itu?
adui..kontroversi nih...
kurang kan kontroversi..tinggkat kan prestasi..
huhuhu

NfaR said...

huhu pandai writer berkata2 ye :)

Post a Comment