Monday, May 17

selesai...^^

*ini lah gue nye tutor..amacam...lawa ke x?...nk tackle x dpt jack...kekekeke;]


salam n slmt ptg...
alhamdulillah...hari ini gue punye presentation telah selesai...
tajuk presentation gue "key features of rehabilitation"
mmg padan la dgn gue yg asyik rehab jew nih huhuhu
nervous giler maa...agak menggeletar la...
tp naseb baek dpt control sikit2...huhuhuhu...x_X

ape yg gue nk taip nih..huhuhu...^^
x de idea la...
esok tanggal 18 hb 5 2010 akn b'akhirnye kls gue...
dan akn bermula nye stdy week selama 3 minggu...
selepas itu final exam laaa...
huhuhuhu...
terase cuak la...sebab bnyk yg x stdy lagi nih...
membe2 drsong yg lain semua dah 2...3...kali khatam dah dari case 1-10...pergh...tere ooo..
tp x pe..gue nk start pelan2...
huhuhuhu...
ni azam thun baru nih...huhuhuhu..
(thun baru hari tuh x azam ape2 mmg sengaja postpone sampai skung..^^)

tadi b4 gue wat presentation...group gue ade wat jamuan sikit...
pergh..bnyk giler mknan...

-amin&azim-bwk kentang lenyak tuh yg mcm KFC...pergh sedap2
-hazwan-bawak kek carrot...pergh sedap jugak
-nabilah-bwk cekodok pisang...pergh sedap jugak(walaupon simple tp best...hagus sikit jew..hik3)
-fukaihah-dia bwk nasi goreng belacan semua benda letak..(pnjg sikit nme masakan...^^)pergh... sedap jugak
-nurshazrah-bawak kek batik....prgh sedap jugak
-aiman-bawak makaronah...pergh sedap jugak
-abo-bwk macam2 kofta,kentang gorng,nasi balut tu ntah ape ntah name dia..huhuhuhu...pergh sedap jugak..
-farhan-bawak air..ini paling sedap...hehehe:P
-siti khairiyah-karipap...sedap juge...
-rahim-custard jagung..sedap juge..
senang kate semua sedap lah....huhuhuhu...ingat tadi nak suruh korang masak kan untuk gue je tiap2 hari...huhuhuhuhu...;]

gue ingin menyatakan terima kasih bebanyak semua...kalo ade pape terguris hati ke ape ke gue susun 10 jari...mohon maaf...hik3

kalo ade jarum yg patah,
jgn d simpan d dalm laci,
kalo ade silap dan salah,
jgn d simpan d dlm hati.

so...kpd kengkawan gue yg nk menghadapi peperiksaan tuh...selamat stdy..belajar elok2...ingat mak bapak ooo...duit a.k.a pulus bny keluar maa...

all for mumtaz,mumtaz for all...caiyok!!!


0 sermon of mummies:

Post a Comment