Sunday, May 9

Tetamu yANg Tidak DiJangka ^_^

سْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

Tadi lepas aku & the geng termasuk En Azizi Al-Fahri makan malam, kita orang pun bersembang-sembang.....
Kita orang bersembang pasal camera DSLR skit2.....
Aku minat kamera DSLR ni sbb ianye best n cute ( ade ke alasan mcm tu untuk kamera DSLR?).....
Ngah sembang2, pintu rumah aku di ketuk dan loceng di bunyikan.....
Macam ni bunyi loceng tu, chechechechecheche.....
Lebih kurang mcm tu la, susah oooo nak buat balik bunyi tu dlm bentuk penulisan.....
Azizi yg kebetulan ade kat ruang tamu pun membuka la pintu.....
Rupa2nye Kakak2/Saudari2 jiran kami di tingkat atas.....
Mereka menanyakan aku ade ke tak kat rumah.....
Mereka cakap ade saudara dari kampung aku dtg nak jumpa.....
Aku pun menjadi pelik.....
Berkata ku didalam hati & kepala ku, sapalah dari kampung aku datang ke Egypt ni?
Nak di panjangkan cerita yg pendek, aku pun naikla ke rumah Kakak2/Saudari2 di atas.....
Rupa2nye Pakusu Rasyid yg datang.....
Pakusu Rasyid ni datang sebab ade tugas skit katenye kat Egypt ni.....
Dia datang ngan seorang ustaz yg aku tak kenal.....
Pakusu Rasyid ni seorang uztaz kat KISAS, tapi skarang ni ngah buat MASTER kat UKM.....
Lepas tu aku sembang2 la sekejap ngan dia.....
Dia cakap dia nak balik Cairo malam ni gak, so aku taknak la kacau program dia.....
Lame gak aku tak jumpa Pakusu Rasyid ni, last jumpa Hari Raye hari tula (HAHAHAHAHA).....
Anyway, terima kasih la nak di ucapkan kat Kakak2/Saudari2 kat rumah atas sebab bagi tumpang makan sekejap kat Pakusu Rasyid & temannye tadi.....
Kalau aku tau awal2 aku bagi guna rumah aku je.....Huhuhu
Dan untuk kawan2 ku sekalian, hari nak exam tinggal 30 hari.....
Kita mesti guna mase yg ade sebaiknye.....
Ulang kaji pelajaran ye.....

0 sermon of mummies:

Post a Comment