Friday, December 10

Kesejukan & Ayam Tandori (^_^)

بِسْمِ للَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

Waktu2 tengah sejuk malam2 ni, teringat pulak Malaysia.....
Kalau kat Malaysia, selalunye lepas2 hujan je waktu malam, aku ngan kawan2 kuar g kedai mamak.....
Kite org duk lepak2 sembang2 benda2 takde kene mengene nagn kehidupan.....
Aku kalau dah g kedai mamak ni benda yg aku order selalunye mee goreng mamak ngan ayam tandori atau roti nan ngan ayam tandori.....
Fooooh, meleleh air liur ni teringatkan ayam tandori.....
Panas2 kemerahan baru keluar dari tempayan besar.....
Di perah lak ngan limau nipis, foooooh sedap.....
Kalau la ade ayam tandori kat Egypt ni seminggu mahu 3-4 kali aku layan mkn ayam tandori ni.....
Mahu naik berat badan aku nanti, bulat2 muke aku nanti.....
Nasib baik takde ayam tandori kat Egypt, ade ayam bakar je, rase same je.....
Baik aku goreng ayam ngan kunyit, lagi sedap.....
Sekarang ni, waktu malam aku rase sejuk skit, mungkin sebab aku buka kipas sampai 5 kut speed dia.....
Mahu tak sejuk, waktu winter pegi buka kipas laju2.....
Sekarang ni pun sibuk sikit, banyak bende kene baca & buat.....
Till next time.....
Cao.....

1 sermon of mummies:

dr.afique said...

hahaha... aku syam lagi power... roti telor + roti kosong banjir... maggie goreng satu... hahaha... kalau larat amek ayam goreng seketol.. milo ais satu... huhuh

Post a Comment