Tuesday, May 26

suka duka dalam tempoh exam

salam sume kwn2ku,dah lma aku x main blog nih,biasa la kan,sibuk dengan exam.skrg nih,bulan mei dah nak abis dah pun,cepat toi masa berlalu.pejam celik,aku dah nak balik malaysia dah.erm,dalam tempoh exam nih,byk toi peristiwa2 yg baik,tapi yg x baik pun ada jer,biasa la,asam garam kehidupan.abis bulan5 nih,aku cuma tinggal 6 paper ja lagi sebelum nk merdeka,haha..erm,merdeka la sangat,time tuh la aku akan busy cari umah,pastu ada temu janji dengan orang arab..ha,nak buat ape tuh?? dating ka? xdela,camtu,cuma aku dengan muhsin kena ajar orang arab bhasa inggeris.cakap pasal exam nih,alhamdulillah,stakat nih,aku dapat jawab dengan baik,semua tuh sebab Allah yang tolong,aku cuma usaha ja,Allah yang bagi kan..tanpa pertolongan Allah,aku x akan berjaya.berbalik pasal benda yang tak berapa baik,aku dan wakil2 umah songo dah kehilangan FIDO,kwan kami yang cukup rapat masa dekat UKM.kami banyak abiskn masa bersama,makan sekali,ronda2 KL skali,sesat skali,tido skali,cuma mandi ja tempat lain2,haha.aku dan kawan2 x boleh buat apa2 dah dia nak balik kan,mungkin rezeki dia kat bumi Mesir nih,Allah bagi stakat tu ja,so,kena terima la.kita yang masih kat sini,teruskn perjuangan.Exam tinggal sebulan saja lagi,so,teruskan belajar tanpa rasa jemu dan malas,ingat Allah,ingat mak dan ayah,ingat kalau malas usaha,tak dapat nak balik,ha,sapa rugi..lepas usaha,tawakal byk2,sembahyang jgn la sorang2,pi masjid sembahyang tumpang ada kesihatan yang baik..ambik keredhaan Allah kat rumah Allah adalah yang terbaik.ok la kawan2,good luck untuk semua,harap batch tahun1 tahun nih lebih berkualiti dari batch sebelumnya,xnak dah dengar tsunami kena repeat nih,kita kena tunjuk budak melayu lagi hebat dari orang arab..MALAYSIA BOLEH..harap,bila keluar ja result nanti,ramai la yang akan lompat2 dapat result yang baik..usaha sungguh2 dgn diberkati Allah pasti berjaya,hafal ulang2,stadi jadi x guna kalau baca tak hafal..take care

0 sermon of mummies:

Post a Comment