Thursday, August 13

recheck ........

alhamdullilah...
wat kali ke..(ah..aku lupe)aku menulis lagi dalam blog nih..
cuti sem kali ni sungguh menyeronokkan...walau pun kini aku sudah berade d sudan..
tapi hati ku sentiase terhibur bile mengenang kembali mase sewaktu ku d malaysia dahulu...(hahahahahaha...ayat x leh bla)
tapi ape pon aku sempat bertemu ngan kawan2 aku d mesir...berjalan-jalan d low yatt mencari printer(syafiq nak beli sbb nk print borang JPA)..pastu p times square...sewaktu ku d time square...perasan ku membuak2 secara tibe2 kerana aku telah nasib2 saje menjuarai permainan bowling 2 kali itupon atas keberian peluang oleh syafiq (manakala arham mmg dah cube dgn terbaiknya) ... memandangkan paan hamper kalah teruk dan mengugut ingin membunuh diri..huhhu=P(peace)..dan sebelum pulang kami singgah membeli buku d syarikat kamal....(lol kite beli buku dulu bengong)kami terpaksa menaiki train kerana syafiq mmg x berhajat nak membazir minyak semata mata mngangkut ak bersame same.
kami pulang dgn keadaan hati yg terhibur!!!
begitu lah seronok nye..!
maaf atas pembetulan2 yg lambat dibetulkan

segala apa yg dibetulkan x semestinya benar2 belaka maklumla kita manusia yg lemah ... plg2 kuat pon mcm ak je soo jgn ambik serius ekk paaN AKA poyo ... zzz

0 sermon of mummies:

Post a Comment