Wednesday, December 24

Minggu yang meletihkan aku..huhu

salam..minggu nih,aku ada exam jer..mmg kna stadi jer,rehat pun,tak sempat pun nak main2 sgt,tdo jela jadi rehat aku..aku baru ja lepas exam phsiology..ermmm..pasal exam tuh,ok la,bleh jawab la,tapi aku rasa masa singkat gla..geram gak ngn sowg doktor pompuan nih,dia men tarik jer kertas aku time abis masa,kasar tuh,nak tarik pun,ambik la slow2..nih aku tak sempat readi nak semak2 sikit,tgk2 ketas dlm gengaman dia dah..huh..skrg,aku dok prepare untuk exam biocham pulak untuk sabtu nih..byk dah aku dah bca,tapi sume aku kna ulang blik dari awai,byk gak yg dh lupa,tmbah yg nk kna lukis2..ada jer bnda aku nk lupa..abis exam biochem..ha...bukan rehat lagi untuk aku..aku maybe sempat hembuskan nafas kejap,midyear exam plak mendatang bln1 nnti....kuliah dh laju,klu otak aku phm laju jer mcm kuliah,xpa gak..haha...sabar jela,dah nak jadi doktor kan,bknnyer sng..apa2 pun,aku kna trus usaha ape yg mampu..nak luah problems,tak tau la nak bgtao kat sape,so tension ja,aku ambik kputusan buat bodo jer,xpun bca quran,klu tak ok gak,aku tdo...hehe..ok..2uh jela..slamat stadi sume,exam ke tak exam,stadi jer,kta nak mumtaz kn...stadi kna mumtaz la...chow..salam

0 sermon of mummies:

Post a Comment