Sunday, July 19

jaulah matruh-siwa 2009






Sbnrnyer byk lg gmbr2 menarik kt matruh nih,tp x prlulah nk pnuhkn dlm blog nih,hehe.
aku pi sana nk cri ketenangan sbb time aku g tuh,lg 3 ari g result dh nk kuar,cuak beb,erm,so aku g jln puas2 ar,bli kurma siwa puas2...nsib bek aku x bli lg kurma kt JJ ritu,klu x rugi la aku dtg Siwa nih...kurma coklate aku bli kt sana 6.25 ja,kurma badam standard la 7 ginih...ape g,20 kotak aku bli,haha..erm,tp jualah aku nih jd spoil ms ari last la,tup2 diowg ckp result dh kuar,trus xde minat nk mandi laut dh,haha...orang lain dok heran apesal aku x kne sun burn mcm diowg,yela,aku dh lari awai dh,ckup la mandi 3 jam,aku pn xtao nk uat per dh lme2 dlm laut,aku men bola sepak pntai jela ngn mmber2,best gla...pantai kt sna mmg terbaik ah.pape pn,aku rse enjoy gler dok kt mesir nih,cume blajaq jela tnsion ckit,tuh besa la kn,hehe.lpas dpt result lulus suma,sronok aku rsa,mcm nak g lg matruh,bkn nk g pntai g,tp aku nk g souq libya tuh,gla beb,aku yg x ska shopping sgt nih,tgk brang2 sner murah2,mcm nk bli suma jer,nsib bek aku x bwak byk duit time tuh,usha suma kedai,last2 aku bli key chain ja,haha..untuk tgk gmbr2 len kt matruh nih,tgk jela kt frienster aku,ada aku buh kt situ..pape pn aku nk ckp,jaulah g rmai2 cmneh lg best dr jaulah g ngn mmber2 sndiri,x brkembang la kwn2 kta kt mesir nih..aku g sna,rmai kwn2 br aku knal,kwn yg dulu aku lalu jus bg salam cm2 ja x tgur,bla kt sna,leh jd rpat lak,gelak2,mlawak2,best..hbungan dgn snior pn jd mkin rpat,ukhwah trjalin,tuh yg kta nak,matlamat jaulah trcapai...thn dpn,klu PCM bwak g maner2 lg,aku nk join gk,dpt kwn ngn junior lak kn..ok geng,stakat nih ja kot aku tlis,untuk jaulah akn dtg,kta g rmai2,trutama geng2 songo manchester nih,xde nyer nk join jaulah cmneh,hehe..ok,kepada yg dh kt malaysia tuh,sabo jela klu bosan x tao uat pape,doa aku smpai malaysia dgn slamat 27 julai nnti..bye...

0 sermon of mummies:

Post a Comment