Wednesday, April 21

Just In Dream

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

Baru balik dari majlis tahlil kat rumah kawan, so sbelum nak baca note ni rase nak type sesuatu dlm blog ni.....
Kite sume pernah mengalami/mendapat mimpi kan?
Ape mimpi terakhir yg korang ingat?
Persoalan ini tidak perlu di jawab jika mimpi tersebut adalah mimpi2 indah korang.....(Korang paham maksud aku)
Ape yg aku nak ckp sebenarnye takde direct link pun ngan tajuk post ni.....
Jadi ape yg aku nak ckp sebenarnye.....
Korang slalu tak dpt benda2 yg korang nak....
Takyah malu2.....
Aku taktau pun mental korang sume.....
Well, aku slalu dpt.....
Nak buat mcm mane kan.....
Aish, aku pulak yg malu nak cakap.....
Ok la, aku ckp la jugak demi korang.....
Benda2 yg aku slalu nak ni sumenye murah2 belaka.....
Kalau adik2 aku nak DSLR, aku nak camera biase + HP baru je.....
Murah je kan dari DSLR.....
Kalau adik2 aku nak bli baju baru, aku just ask nak mkn kat restoran kat tmpt dia orang shopping je.....
Lg murah & aku kenyang.....
Basic cerita, aku slalu la dpt apa yg aku nak.....
Cuma klau aku nak sesuatu yg lbih di luar jangkaan adik2 aku.....
Mcm kerete ke, rumah ke, tanah 10 ekar ke..... ( gilo apo minta rumah, tanah 10 ekar.....kete leh terima lg)
Itulah yg bermula nye mimpi2 gila bayang aku.....
Korang pernah jadi mcm ni?
Mesti x pernah nyekan.....
Korang lebih advance dr aku.....
Jadi, ape yg aku nak ckp ialah benda2 yg aku tak dpt slalu nye aku dpt JUST IN DREAM.....
Muhahaha, kesian korang baca post aku yg tah ape2 ni.....

0 sermon of mummies:

Post a Comment