Saturday, June 5

dulu kini dan selama lamanye...^^


assalamualaikum dan selamat pagi semua...
yg baru bgn tido tuh...p la gosok gigi dulu haish mushkillah2

hari nih sabtu tanggal 5 hb 6...

exam makin hari makin dekat...@_@
tetiba terase cam nk merepek je kat dlm blog nih huk3 sebb dah lame x update..
selama stdy week nih mcam2 symptoms ooo kene...
huh dah x larat dah nak melayan nye...

mandi x basah, tido x lene, makan x kenyang dah macam kene angau plk huhuhuhu...>_<

tp x pe sekejap je 3 minggu an...pastu exam...pastu enjoy la...!
tp...pejam celik...2x
dah tinggal 3 hari lagi ooo
dup dap dup dap...
semoga allah permudahkan untuk kite semua...

ape aku nk taip agi nih...(huh ape aku nih...org stdy, nih tulis blog plk kui3)

hahahahaha...aku bukan ape release tension jap maaa haduai
tyme stdy week nih aku x duduk kat umah..
aku g umah naim lepak umah dia
nk ucap temekasih ar kat naim...
kasi pinjam bilik utuk aku melepak...
duduk kat bilik sendiri nnti asyik tido je memanjang..
wat revision dalam mimpi...x patut...2x
so sbg langkah berjaga2 aku lepak la kat umah naim...

.::antara aktiviti2 aku tuk menghilang kan stress::.

  1. jogging d waktu ptg
  2. umah kengkawan
  3. pingpong bersama kengkawan
  4. masak banyak2
  5. mkn banyak2
  6. movie sikit
  7. restaurant mkn2
  8. tido
*ni kengkadang je aku wat...time tension jew...korang jgn wat setiap hari pulak...jd lain nnti huk3

tp balik malaysia nti..pergh akan ku lari gagah berani hahahah cuti2 malaysia la..^^

kpd convectional student jgn jeles ye kami habis exam awal hik3..
rilex jgn jeles2...nnti turn korang plk cuti...

.::ucapan khas::.

kpd member2 songo...syam,syafiq,ammar,mohsin,fadhli,paan,afiq,daus,naim semoga suksess dalam exam nnti...relax2 jgn histeria plk masuk dewan exam nnti kui3...lepak2 an...dan gud luck juge kpd semua!caiyok!


ALL FOR MUMTAZ, MUMTAZ FOR ALL




0 sermon of mummies:

Post a Comment