Monday, June 7

Let The GAME Begin!!!!!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم


Study weeks sudah pun tamat.....
Exam week pulak datang berkunjung.....
Esok je sebenarnye dah exam untuk semester 4 pelajar Manchester-Mansura.....
Ai, gelisah-gundah-tak senang duduk-gedebuk gedebak jantung ni.....
Korang rase tak.....
Actually every exam aku rase sume tu.....
Tak tau nak kate mcm mane preparation aku during study week.....
Tido je bnyk, tak mcm org lain yg duk dpn buku n laptop je hari2.....
Tp, aku dah usaha, lpas ni tawakal to ALLAH je yg aku boleh buat.....
Hopefully aku leh jawab sume soalan dengan btul.....
Aku berdoa kepada ALLAh agar ALLAH memudahkan urusan aku n kawan2 ku yg akan mengambil exam mulai esok.....
Ni pun dah petang, mlm kang nak tido awal2 punye.....
Habis pasal exam, skarang nak cite pasal tiket balik Malaysia.....
Nampaknye budak2 rumah aku n budak2 yg balik ngan aku nanti nak tukar tiket balik Malaysia.....
Dia org sume nak balik lmbt plak.....
Aish, aku dah ckp tiket bulan 7 sume dah hbs, tp dia org tak nak dgr.....
Dia org ckp takut lak balik awal.....
Ade sape2 budak Mansura yg balik skali tarikh ngan aku tak?
Huhuhuhu, takpela.....
Kita buat exam dlu, bagi habis exam dlu pastu baru PK.....
Buat ape PK benda yg lambat lagi nak terjadi, esok exam yg paling penting.....
Okla, gud luck 4 2morrow ya my Manchester-Mansura sem 4 frenz.....
Semoga kite sume berjaya...... 


"This what happen to me right now-can't stop thinking about exam tomorrow"

0 sermon of mummies:

Post a Comment