Tuesday, November 23

api d bibir!

assalamualaikum...

oleh krn cuaca yg sejuk dan hampir mencecah tahap beku peti ais (metafora)...
yup...kalo selimut x de untuk membalut badan carpet pon jadi la darurat untuk meneruskan kehidupan huhuhu...

kalo boleh nk duduk kat heater je sepanjang hari...lagi dekat ngan heater lagi bagus...tu yg tajuk api d bibir! walaupon tajuk ini dalam makna nye...tp cukup lah sekadar ini...hehehe xD

pergh...cuti mid sem dah nk habis dah...cepat nye!
x sempat nk stdy...cepat sangat cuti...
patut nya bagi lah 3 bulan ke kan...seronok lah sikit cuti..huhuhu
nk g jenjalan euro pon hati senang...x de lah tekejar kejar...jalan2 dgn tenang...hik3

tu je kot nk taip...diorang soh update....so jadi lah sekerat nih...nk update bebanyak pon x tau ape yg nk d tulis...huhuhu...ppepahal pon selamat habis cuti!

membe2 yg follow blog kami, mekasih bebanyak...ape lah ade ngan kami nih...hensem je lah...bbtw thank....semoga berjaya dalam hidup!



3 sermon of mummies:

cik zaza said...

genggam bara api je la kalo cmtu..huhu
dah sejuk sgt kn..

jann sinuja said...

hepi habes cuti ohhh~~~masyukk

malaysia_ku1 said...

>cik zaza...wah x mau 2x...melecur tgn,takut kene infection nnti hihihi:)

>jann sinuja...happy2 sebab ade case baru..hehe

Post a Comment