Saturday, November 20

CERITA KREATIF : Aku nak bagi BEN ASHAARI hadiah ..

Sesungguhnye ini post adelah didedikasikan utk contest Mr Ben Ashaari di blognye. Sekadar ingin joint the contest & memeriahkan lagi contest. Kepada para pembaca, klau kena undi nanti tolong undi la ye................


Aku Nak Bagi BEN ASHAARI Hadiah....



Apekehel, kenal pun tak tiba-tiba nak bagi hadiah. Lelaki yg pernah aku bagi hadiah ialah ayah aku sendiri itupun ucapan-ucapan geli seperti berikut; "ayah, saya sayang ayah. Saya akan cuba menjadi seorang anak yg boleh ayah banggakan." Ni nak bagi ben hadiah plak?Ben ni org berjaya & aku ni sekadar student, apalah sgt aku leh bagi. Pikir punye pikir, aku rase hadiah paling sesuai utk Ben ialah persahabatan yg sejati. Cuba bg tau brapa bnyk kwn sejati korang ade? Yg mendoakan kan korang? Yg btul2 bersama korang dlm senang & susah. Anyway, Happy Birthday Mr Ben Ashaari.




5 sermon of mummies:

Hishyamuddin said...

hdiah menarik..
setuju..

-hanyaaku- said...

ye betul3..
susah 2 nak cari kawan sejati!

Aisyah AR said...

nicee.....good luck!!

Fiqas said...

sahabat sejati mmg hadiah tak ternilai...
good luck..

Malek Ku said...

bgus noh

Post a Comment