Sunday, November 21

Malaysian's Hacker Arrested!!!!!

بِسْمِ للَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

Yesterday, b4 went to sleep i read BH online.....
One particular topic caught my eye.....
Its was about a Malaysian's hacker that have been arrested in USA.....
This Malaysian's hacker was a Chinese man about 32 year-old.....
He was arrested after a few hours he arrived  in USA.....
Actually, he was arrested on 21st October but why Malaysian's paper baru siarkan this news?
Then, this morning when i wanted to review back the news, the article was not there.....(mungkin aku terlepas pandang kut) 
Hebat btul this guy.....
Ketika rakyat Malaysia menunggu-nunggu berita mengenai kilauan emas atlet Malaysia di Sukan Asia, berita tentang hacker Malaysia yg kuar.....
Wa tabik sama lu la brother.....
Hacker Malaysia ni di tangkap kerana menggodam sistem data milik bank cawangan Rizab Persekutuan Amerika Syarikat serta data milik kontraktor Pentagon.....
See, how great is this guy?


He also said to have atleast 400 000 kredit card number which he hacked it from the Central Reserve Bank of USA.....
Then, the news said he intended to sell the kredit card number at a price of  USD 1000 for one number.....
Bayangkan klau dia berjaya jual all 400 000 no. kad kredit tu, kaya sungguh dia nanti.....
Aku dah kira dah klau dia berjaya jual sume no. kad kredit tu, sume sekali dianggarkan berjumlah RM 1,248,400,000.....
Bukan juta dah, billion tu.....
Woooooooooooooo.....
Mamat hacker ni mmg terer btul la.....
Tapi, sepandai-pandai tupai melompat, akhirnye jatuh ke tanah jua.....


Kerana activiti beliau ini, komputer2 di bank rizab USA ni dah rosak truk.....
And because he also hacked the computer system of Pentagon, he may also be consider as a terrorosit.....
Tak pasal-pasal kene hantar ke Guantanamo Bay mamat ni.....
Berita ni aku amik dekat Berita Harian tau, bukan rekaan cipta aku.....
Korang boleh bace kat sana kalu korang tak percaya.....
Jgn korang ckp aku reka cipta plak cite ni.....
Ni sume ikhsan pakcik2 kat BH tu tau.....
You know, after i read this news & know how much money he can make by selling those credit card number, i couldn't sleep thinking what can i do with all that money.....
Wao.....

3 sermon of mummies:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

semua orang bahagia kalau ada duit banyak

tapi tak semestinya semua orang banyak duit bahagia

LATEST ENTRY

TAK SEMESTINYA SAMA PASTI ADA YANG BERBEZA

ferry said...

wow..dasat betul mamat tu..kalau dia jadi macam mark zuckerberg kan bagus..

aima in luv said...

bagus...
MALAYSIA BOLEH
hahaha

Post a Comment