Saturday, November 27

Perkara Baik atau Perkara Buruk

بِسْمِ للَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

Yea…..

Dah masuk hari kedua takde internet…..

Yea…..

Dah masuk hari kedua tak boleh log masuk laman sesawang labah2…..

Yea…..

Dah masuk hari kedua tak boleh tengok blog…..

Yea yea yea…..

Dan juga dah masuk hari kedua tak boleh nak cari maklumat assignment…..

Ahhhhhhhhhhhhhhhh…..

Yea…..

Dah masuk hari kedua boleh baca notes tanpa ada gangguan anasir internet…..

Korang rase ni perkara baik ke perkara buruk?????

Seriusly, dari lubuk hati & hempedu korang sume, jawab la dgn ikhlas…..

Bukan nye ade org nak piuh2 telinga korang pun…..

Ni pun gune WLW type masuk new post, tapi nak tngk takleh la…..

Apela jadi kat korang2 sume blogger2 tegar ni klau korang takde internet walau seminit…..

Aku rase mahu dijilat-jilat aiskrim Padle-Pop tu…..

Takpun rase mcm nak lompat dlm laut, berenang sambil surf ombak2 di lautan….. (tak dpt surf internet kan)

Anyway, ckp pasal buruk, aku bermimipi buruk semalam, korang tau tak…..

Aku bermimipi aku di kacau hantu talefon…..

Hantu talefon ni duk miss call aku dlm mimpi…..

Bile aku bangun je pagi tadi & tngk Hp aku, rupe2 nye ade org miss call aku gile bnyk kali…..

Buat suspend je, ingat real la mimpi tu…..

Dah takde internet ni, aku nak bace nota jela…..

Minta2 la ade internet lpas ni…..

Assignment nak kena buat ni….. (yele, sebenarnye nak download movie & tgk blog)

Next time yar…..

Cao…..

3 sermon of mummies:

DurratulAin said...

ade ker hantu telefon nie?hahah

'Athifah Markzzaki said...

jadi perkara yg baik kalo untuk org yg gila fb,blog,twitter,etc,etc, tapi jadi bnda tak baik kalo utk org yg surfing utk mncari maklumat assignment. DUH!

cek chun said...

kalo line takder, maka sempatlah menjengok buku yg dah lama tak baca. asek nak baca on9 je. sesekali pegang buku dan feel the paper, sedap gak tu :)

Post a Comment