Sunday, November 28

Dah Kritikal Dah Ni!!!!!

بِسْمِ للَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

Can u guyz feel how are we drsongos feeling right now?????
Living without internet for 3 days…..
Can’t do our assignment…..
Can’t read online paper…..
Can’t even online YM…..
Three days, three days…..
This Egyptian punye internet is really sucks…..
Dah kritikal dah ni…..
PBL session is on Teusday, but still no internet today…..
Ni curi2 internet wifi orang lain ukt update blog kat WLW…..
But the wifi connection not too good & can’t view the web…..
Ahhhhhhhhhhh……
Kenapa la dia orang buat kite orang mcm ni…..
Kite orang bukan pendatang haram…..
Kite orang students…..
Sekali lagi, kite orang students…..
Ni sampai 3 hari takde internet, memang dah lebih sangat ni…..
Mentang2 mak ayah kite orang jauh kat Malaysia, orang2 Egypt ni buat kite orang mcm ni…..
Cis, bedebah kau orang Egypt, akan kubalas segala penderitaan yg aku alami ini…..(siut, sempat berdrama plak)
If the internet still not ok by tomorrow, I guess i have to find another alternative to finish up my assignment….. (skips class maybe, huhuhu)
Ahhhhhhhhhhhh…..
Kritikal sungguh, mcm orang yg sembelit tak buang air seminggu punye kritikal ni…..
Hope for the best for tomorrow…..
Cao….. 

4 sermon of mummies:

Eyka said...

sabar taw awk..huhu..:( eyka pon kadg2 xde line kat malaysia n~huhu..=.="

dr.afique said...

cisss... dapat wifi bukan nk roger bilek sbelah... ahhahaha............aaaaaaaaaaaaa

Kimmy Ai said...

hahaha.. rilek2.. jgn emo2 sangat.. ;D

nama.aku.lynn said...

parah2..

Post a Comment