Saturday, April 2

tidurlah!

huh..mlm ini puas aku cuba utk melelapkan mata tetapi gagal...T T arrghhh..adakah aku 'overslept' semalam?

ataupun terlalu banyak perkara yg aku pikirkan? atau ape yg menggangu "emosiku" ini?
kalau tuan bijak bestari cubalah teka...!

ape aku nk tulis nih...hahaha

aku ade syair arab utk direnung renungkan..kalo x faham...baca banyak kali sampai tertidur ok!

'alfadang fasiru walpokok tamaru wal tompok2 taik unta'..haha

main2 je rilex2 tgh flashback nih...emm emm emm

ok2 syair arab...aku tulis terjemahan dia jadilah malas nk googling cari kalimah arab dia..

emm...emmm....emmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

syair dia berbunyi...jeng2 jeng4...ok lah nk tidur tiba tiba ngantuk pulak hahaha...

jap2 cool2 sabar2...

emm..

haaaaaaaa

wahai manusia engkau memang pelupa maka berpesan2 lah sesama kamu!

huhuhu x best..2x

jap2....

arghhhh.......

come on dude!

huhuhu

kesian blog nih...entah ape yg aku merepek nih...hahaha

kesan x dpt tidur rasanya...

ni dia.....renungkan eh...kalu x sedih aku...huhuhu :'( dah la x dapat tidur huk3...esok kul 9 ade OT..mau2 aku baring kat sebelah patient nih...

.:: ibumu melahirkanmu wahai manusia dalam keadaan menangis sedangkan manusia di sekelilingmu tertawa bahagia maka buatlah untuk dirimu sendiri agar ketika mereka menangis sewaktu hari kematianmu, kamu tertawa bahagia .::

ok2 nak try tidur balik mane tau berjaya pulak kali nih huhuhu dah pukul 2 pagi dah...
sape ade 'lullaby' yg best2 kasi aku cepat hahaha...nak yg origirnal dari ibu punya...cepat!

ok2 mase x mengizinkan...aku nk T.I.D.U.R....!!!

cincau guys!

2 sermon of mummies:

Ct Aja said...

heheheeee.... smpat lagi mnulis 2...

normardiana binti mohammad jaafar said...

tatkala ibumu melahirkanmu air mata kesakitan jatuh berjuraian. andaikan kata kau pergi dahulu sebelum ibumu air mata apa yg kau ingin ibumu alirkan? kebanggaan atau kesimpatian?

Post a Comment