Wednesday, August 19

pengalaman yg sungguh menyeronokkan!!!

alhamdullilah.
berjumpa lagi kite..d har yg lain..waktu yg lain..dan lain semua nye..

hari tu...aku keluar(waktu mlm lah)terus aku pakai selipar dan sebelum tuh aku bukak pintu rumah(mestilah kene bulal kalo x cam ne nak pakai selipar..)dan aku terus melangkah dgn kaki kanan(mula kan yg kanan dulu..baru elok..)

tapi hari tu aku lupa nk baca doa keluar umah...ye lah duduk d negara owang nih..keselamatan kene jaga..doa kat allah..kalo boleh bny2 lah sikit kan..

oleh kerana terlupa membaca doa..aku terus melangkah menuju ke sebuah bangunan yg besar..berdekatan dgn rumah ku..lalu aku membuka pintu dgn berhati2 dan terus masuk tanpa segan silu...langkah ku semakin laju..laju..laju..dan aku terus berlari laju
tanpa menghirau kan org d sekelilingku kerana...bilal sudah pon qamat(x elok kalo masbuq nih..pahala kurang..)

setelah selesai..aku teru istighfar sikit dan membaca doa pendek..(tapi nex time aku nak baca doa panjang..insya allah)..dan aku teru menuju ke pintu..dan kali ni aku x perlu membuka pintu lagi(sebb x ade pintu..kalo bukak jugak pintu aku akn d gelar x siuman).

lepas tuh..aku pon keluar dari bangunan tuh..dan hari pon dah gelap(ye la dah mlm)..
aku teru balik kerumah dgn perasan yg gembira kerana aku sudah solat isyak!!!
yeah3x

0 sermon of mummies:

Post a Comment