Wednesday, November 24

Awak ni gebula, saya nak awak boleh?????

بِسْمِ للَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ


From afternoon i have been looking at you.....
From afternoon jugakla i have been admiring ur beauty.....
From afternoon i have been want to be by ur side.....
Ahhhhh.....
Y did u torture me like like this.....
I saw u with my frenz.....
They all laughing & smiling when u are with them.....
They all seemed vary happy when u are around them.....

Aku tau awak cantik.....
Aku tau kulit  awak cerah.....
Aku tau awak juge gebu.....
Tapi kenape awak taknak datang kat aku.....
Dari jauh aku memandang awak.....
Kawan2 aku mengajak aku join skali tp aku segan.....
Aku takut awak tak layan aku.....
Ahhhhhhhh.....

But, its ok.....
Now, i can be with u.....
From morning till Maghrib i have been holding my self from getting near to u.....
Now i can be with u.....
Aku boleh cubit2 awak yg gebu ni.....
Aku boleh cucuk2 badan awak yg putih ni.....
Dan aku boleh letak sos cili atas kulit mu yg cerah ni.....
Oh, roti buku yg sedap.....
Mentang2 aku puasa hari ni.....
Ni bukan puasa ganti ek, ni puasa nazar tau.....
Aku tngk je kawan2 aku mkn ko dgn gembira.....
Xpe2, skarang giliran aku lak makan ko.....
Aku nak makan ko ngan burger ayam.....
Pastu tambah ngan sos coli.....
Sedap skit....
Tapi awak mmg gebu la.....
Lembut di tangan, mudah di makan.....
Nyum nyum.....
Sedap nye awak roti yg gebu.....

5 sermon of mummies:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

selamat berbuka puasa =)

Kimmy Ai said...

'pastu tambah ngan sos COLI....' APE TU??

gyahahaha. lawak lah pirate doc neh. mesti ngantuk time tulis entry ni. pegi tido, karang bangun sambung study. cik K pun mau tido dululah. lewat2 mlm karang bangun balik. heh. ;DD

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

nak tanya kat mana boleh beli sos coli tu??

hihihi

Eyka said...

haha..doktr comeel la entri n~hee:)

Amalina Jo said...

betul lah eyka , comel je :3

Post a Comment